Γεννήθηκε σαν σήμερα το 1943 ο αντισυμβατικός Λουκιανός Κηλαηδόνης, που «από πάντα» με ευφυΐα και χιούμορ κατάφερε να σατιρίζει — και να σφάζει με το βαμβάκι την ελληνική μικροαστίλα.
Δεν κραύγασε ποτέ, δεν «πέταξε πέτρες», αλλά και δεν…
σήκωσε ποτέ τη γροθιά του (αυτό
υπήρξε η αχίλλεια φτέρνα του). Μέσα
από απλούς, σχεδόν απλοϊκούς στίχους έδινε ένα βαθύτερο στίγμα αντιστρόφως
ανάλογο με το ευχάριστο της μουσικής του.Με την κόρη του
Σπούδασε Αρχιτεκτονική
στο ΑΠΘ και στο ΕΜΠ, χωρίς ποτέ να ασκήσει το επάγγελμα. Ἠταν παντρεμένος με την ηθοποιό Άννα Βαγενά.
Η καλλιτεχνική πορεία του ξεκίνησε στις αρχές της 10ετίας του 1970, όταν έγραψε
τη μουσική για τη θεατρική παράσταση του έργου της Κωστούλας Μητροπούλου «η
Πόλη μας» (τα τραγούδια, στον ομότιτλο δίσκο που κυκλοφόρησε, ερμήνευσαν η Βίκυ
Μοσχολιού και ο Μανώλης Μητσιάς).
Ακολούθησε ο
δίσκος «Κόκκινη Κλωστή» σε στίχους Νίκου Γκάτσου με την Δήμητρα Γαλάνη και τον
Μανώλη Μητσιά. Το 1973 κυκλοφόρησαν τα «Μικρoαστικά» σε στίχους Γιάννη
Νεγρεπόντη, όπου για πρώτη φορά ο Λουκιανός Κηλαηδόνης ερμηνεύει δικές του
συνθέσεις και στη συνέχεια τα «Απλά μαθήματα πολιτικής οικονομίας», πάλι σε
στίχους Γιάννη Νεγρεπόντη.
Και μετά … «Είμαι ένας φτωχός και μόνος καουμπόϋ», «Ψυχραιμία Παιδιά», «Χαμηλή
πτήση», «Τραγούδια για κακά παιδιά», «Γιατί θα γίνω μαραγκός», «Fifties και
ξερό ψωμί», «Αχ! Πατρίδα μου γλυκειά» που είναι μια καταγραφή της μουσικής
πορείας της Ελλάδας τα τελευταία 50 χρόνια. Επόμενες δισκογραφικές του δουλειές
ήταν το «Νέα Κυψέλη — Νέα Ορλεάνη» που προήλθε από την συνεργασία του με το
περίφημο συγκρότημα της Νέας Ορλεάνης «Preservation Hall Jazz Band» και «Τα
φανταρίστικα».
Έγραψε τη
μουσική για τις παραστάσεις του «Ελεύθερου Θεάτρου» — «Ελεύθερης Σκηνής» και
ήταν βασικός συνθέτης των παραστάσεων του «Θεσσαλικού Θεάτρου» της πρώτης
περιόδου.
Συνεργάστηκε επίσης με το Εθνικό Θέατρο, με το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος,
με το Λαϊκό Θέατρο του Λ. Τριβιζά, καθώς και με την παιδική σκηνή της Ξένιας
Καλογεροπούλου. Έγραψε επίσης μουσική για τις ταινίες «Οι κυνηγοί» και «Ο
θίασος» του Θόδωρου Αγγελόπουλου, «Ελευθέριος Βενιζέλος» του Παντελή Βούλγαρη
και «Οι Αθηναίοι» του Βασίλη Αλεξάκη, καθώς και μουσική για πολλές τηλεοπτικές
εκπομπές.
Συνέχισε παραγωγικότατος με προσωπικούς δίσκους,
συμμετοχές και συνεργασίες, μουσική ή \ και στίχους για θεατρικές και
κινηματογραφικές παραστάσεις, τηλεοπτικές εκπομπές, κα.).
Πολλά τραγούδια του αγαπήθηκαν πολύ («Στη Βουλιαγμένη», «Το Ματς», «Χαμηλή
πτήση», «Είμαι ένας φτωχός και μόνος καουμπόυ», «Μια μέρα μιας Μαίρης», «Ο
ύμνος των μαύρων σκυλιών», «Ντίσκο», «Που βαδίζουμε κύριοι» κλπ. ενώ είχε κάνει
πολλές ζωντανές εμφανίσεις και συναυλίες σε όλη την Ελλάδα και στην Κύπρο.
Στην πολύχρονη πορεία του συνεργάστηκε με πληθώρα καλλιτεχνών, καταξιωμένων αλλά και νεότερων, από όλο το φάσμα του ελληνικού τραγουδιού.
Η πρώτη μεγάλης κλίμακας συναυλία του -beach party, το πάρτι
στη Βουλιαγμένη, έγινε το 1983 (25-Ιούλη)
με πάνω από 70.000 άτομα (κάποιοι μιλούν για 100.000+) -πάντως δημιουργήθηκε
το αδιαχώρητο στην παραλιακή λεωφόρο, από τη Βουλιαγμένη μέχρι τη Λεωφόρο
Συγγρού.
Εμφανίστηκαν Γιώργος Νταλάρας Σαββόπουλος, η Μαργαρίτα Ζορμπαλά, ο Βαγγέλης
Γερμανός, η Αφροδίτη Μάνου η Μαντώ κά. που κατέφθαναν στην πλωτή εξέδρα με κάθε
είδους μέσο.
Δελτίον ταυτότητος -άλμπουμ Είμαι
ένας φτωχός και μόνος κάου- μπόυ -1978
“…όνομα πατρός Ιωάννης, Αντίσταση κατά της Αρχής…
όνομα συζύγου, κενόν, Ληστεία… υπηκοότης Ελληνική, Σωματεμπορία, θρήσκευμα
Χριστιανός Ορθόδοξος, ΙΣΤ παράρτημα ασφαλείας Αθηνών, Αναρχοκομμουνιστής…”
“Οι γέροι μου οι δυο οι φουκαράδες μ΄ εκείνο το μυαλό τους το παλιό… την πάτησα ξανά και φέτος και μ έδιωξαν οριστικά… τρομάξαν να με βάλουν σε δουλειά μα πριν να κλείσω δυο βδομάδες μου παν να κόψω τα ωραία μου μαλλιά. Τους τράβηξα λοιπόν δυο μούτζες και παραιτήθηκα… αναρχοκομμουνιστής … πειστήκαν και μου πήραν μηχανή. Και τώρα που μαι πάνω της και τρέχω σε 1000 κυβικά κανέναν βλάκα δεν αντέχω σας έγραψα κανονικά…”
τα Νέα Μέτρα -1979
“Δεν μας τρομάζουν… θα συνηθίσουμε σιγά σιγά… εδώ δεχτήκαμε ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ…” \ δεν μας τρομάξανε τόσα και τόσα - θα μας τρομάξει τώρα ο καπιταλισμός..
(άκρως επίκαιρο)
Δεν μας τρομάζουν τα νέα μέτρα
δεν μας τρομάζει εμάς το ενεργειακό,
δεν μας τρομάξανε τόσα και τόσα,
θα μας τρομάξει το κυκλοφοριακό.
και το δεχτήκαμε στα σιωπηλά,
τι κι αν μας βάλουν και στα καύσιμα δελτίο,
δεν μας φοβίζουν και το ξέρουνε καλά...
(και φυσικά … - 1978)
Φεύγουν τα καλύτερα μας χρόνια
ώρα με την ώρα βιαστικά
νιάτα που περνούν
που δε θα ξαναρθούν
κι εκείνο που βλέπω
να μένει τελικά…
Είναι κάτι νύχτες με
φεγγάρι
μες τα θερινά τα σινεμά
νύχτες που περνούν
που δε θα ξαναρθούν
μ' αγιόκλημα και γιασεμιά
Πέθανε τα ξημερώματα 7 Φεβ, 2017 σε ηλικία 73 ετών (νοσηλευόταν τον τελευταίο διάστημα λόγω σοβαρών προβλημάτων υγείας) -η σύζυγός του και βουλευτής τότε της «2ης φοράς αριστερά» επιβεβαίωσε το θάνατο μέσω του λογαριασμού της στο Facebook.
Δισκογραφία
- 1969: στον προσωπικό δίσκο του Γιώργου Νταλάρα (Minos 106 LP) περιλαμβάνονται τα τραγούδια του Λουκιανού σε στίχους Νίκου Γκάτσου, «παίρνω την ανηφοριά» και «Σ' Αγαπώ»
- 1970 : η Πόλη μας (τραγούδια για την ομώνυμη παράσταση του Ελληνικού Λαϊκού Χοροδράματος της Ραλλούς Μάνου - μουσική Κηλαηδόνη (οι στίχοι δικοί του και της Κωστούλας Μητροπούλου) με τη Βίκυ Μοσχολιού και τον Μανώλη Μητσιά.
- 1972: Η Κόκκινη Κλωστή -στίχοι Νίκου Γκάτσου (με τον Μανώλη Μητσιά και τη Δήμητρα Γαλάνη).
- 1973: Μικροαστικά –ποιήματα του Γιάννη Νεγρεπόντη μελοποιημένα από τον Λουκιανό Κηλαηδόνη. Τραγουδά ο συνθέτης και οι Μίμης Χρυσομάλλης, Νίκος Σκυλοδήμος, Λάκης Χαλκιάς, Ιωάννα Κιουρκτσόγλου, Νίκος Ρουσέας (στην πρώτη έκδοση, ο δίσκος χαράχτηκε σε κόκκινο βινύλιο).
- 1973: Δίσκος του Μανώλη Μητσιά (Νο 2 -Columbia SCXG108 LP) σε 6 τραγούδια η μουσική είναι του Λουκιανού.
- 1975: Απλά Μαθήματα Πολιτικής Οικονομίας – 2η συνεργασία του με τον Γιάννη Νεγρεπόντη. Τραγουδά ο ίδιος και οι Κώστας Θωμαΐδης, Πίτσα Κονιτσιώτη, Αλέκος Μάνδηλας.
- 1975: στον προσωπικό δίσκο της Δήμητρας Γαλάνη «Λεπτομέρειες» περιέχονται 2 τραγούδια του, τα «τι να την κάνω τη ζωή» και «12 τρελά παιδιά».
- 1976: Media Luz -κυρίως ορχηστρικός δίσκος με μουσική του ως υποθετικό soundtrack αμερικάνικης αστυνομικής ταινίας. Συμμετέχουν στο τραγούδι οι Ιωάννα Κιουρκτσόγλου, Σμαράγδα Σμυρναίου, Γιώργος Σωτηρόπουλος.
- 1976: Περίπατος -στίχοι Νίκος Γκάτσος, ερμηνεία Μανώλης Μητσιάς.
- 1978: Είμαι Ένας Φτωχός & Μόνος Καουμπόυ (ξεκινά συνεργασία με τη Lyra) -στίχοι, μουσική, τραγούδι ο ίδιος. Η Βίκυ Μοσχολιού στα «τα θερινά τα σινεμά» και «στ' αντρειωμένου τ' άρματα».
- 1979: Ψυχραιμία Παιδιά στίχοι, μουσική, τραγούδι.
- 1981: Φράγμα Μουσική του Δήμου Μούτση, στίχοι του Κώστα Τριπολίτη. Τραγουδούν ο Μούτσης, η Σωτηρία Μπέλλου στα δε λες κουβέντα, στον ίδιο παρανομαστή, Νταλίκα, ο Λουκιανός μαζί με τον Μούτση στις Διαδόσεις, και οι δυο τους με την Άλκηστη Πρωτοψάλτη στις κουβεντούλες με τον Φρόυντ.
- 1981: 2ος προσωπικός δίσκος της Πρωτοψάλτη συμμετέχει με τα στο σοκάκι που μεγάλωσες και σε βρήκα στη Μονεμβασιά.
- 1982: Πάμε Σαν Άλλοτε - ελαφρά ελληνικά με τη Μαργαρίτα Ζορμπαλά διευθύνει ο ίδιος και συμμετέχει στο εγώ θα σ' αγαπώ και μη σε νοιάζει.
- 1982: Χαμηλή Πτήση -Στίχοι, μουσική, τραγούδι. Η Αφροδίτη Μάνου στο μια μέρα μιας Μαίρης καθώς και στη συνοδεία μερικών άλλων τραγουδιών.
- 1983: Πάρτι στη Βουλιαγμένη -ηχογράφηση της συναυλίας. Εκτός από τον Λουκιανό τραγουδούν οι Μαργαρίτα Ζορμπαλά, Διονύσης Σαββόπουλος, Αφροδίτη Μάνου, Μαντώ. Επίσης η Νέλλη Σεμιτέκολο στο πιάνο και ο Μανώλης Μικέλης με το κουαρτέτο του.
- 1983: Ατελείωτος Δρόμος -από μία τηλεοπτική σειρά με θέμα τη Δήμητρα Γαλάνη, προέκυψε το υλικό που περιέχει ο διπλός δίσκος. Τραγούδια παλιά, καινούργια, ελληνικά, ξένα. Σε 2η εκτέλεση το Decadenza του Κηλαηδόνη.
- 1984: Τα Μεγάλα Τραγούδια -2πλός δίσκος του Σταμάτη Κόκοτα περιλαμβάνει τα τραγούδια του «τα θερινά σινεμά» και «μη χτυπάς σ' ένα σπίτι κλειστό» σε 2η εκτέλεση.
- 1984: Πάμε Μαέστρο -τραγούδια που έγραψε για τις επιθεωρήσεις που ανέβασε το Ελεύθερο Θέατρο και η Ελεύθερη Σκηνή τη δεκαετία 1974-1984. Τραγουδούν οι ηθοποιοί Μίνα Αδαμάκη, Κώστας Αρζόγλου, Λευτέρης Βογιατζής, Άννα Παναγιωτοπούλου, Μίρκα Παπακωνσταντίνου, ο συνθέτης κ.α.
- 1986: Τραγούδια Για Κακά Παιδιά. Στίχοι, μουσική, τραγούδι ο ίδιος.
- 1987: Λουκιανός Κηλαηδόνης \ Πρώτες Εκτελέσεις. Συλλογή τραγουδιών του από τους δίσκους του στην ΕΜΙ, τη δεκαετία του 1970, με τους Δήμητρα Γαλάνη, Σταμάτη Κόκοτα, Μανώλη Μητσιά, Βίκυ Μοσχολιού, Γρηγόρη Μπιθικώτση.
- 1987: Ζήτω το ελληνικό τραγούδι. Χειμώνας 1986-1987 και ο Διονύσης Σαββόπουλος είχε τη γνωστή μουσική εκπομπή στην τηλεόραση της ΕΡΤ-1. Το φθινόπωρο του 1987 ηχογράφησε στο studio τον δίσκο με τρόπο που θυμίζει το ύφος τηλεοπτικής εκπομπής με προσκεκλημένους. Η πλειοψηφία των τραγουδιών δεν είναι συνθέσεις του αλλά καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα της ελληνικής μουσικής. Μία από τις 30 συμμετοχές, αυτή του Λουκιανού Κηλαηδόνη στα «λαλούν τ' αηδόνια» και «ο μικρός ήρωας».
- 1988: Ταξίδι απ' το παράθυρο (Minos 737 LP) με τραγούδια του Βασίλη Γκίνου με Λουκιανό, Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, Αγνή.
- 1988: Fifties & Ξερό Ψωμί -Τραγούδια της δεκαετίας του 1950 σε ενορχήστρωση του Τάκη Αθηναίου.
- 1989: Εκεί στις Μπραχάμες (δίσκος των Apurimac με συμμετοχή του σε 1 τραγούδι).
- 1990: Γιατί θα γίνω Μαραγκός - Στίχοι, μουσική, τραγούδι όλα δικά του.
- 1991: Ξέρω να κερδίζω -Δίσκος της Αγνής με συμμετοχή του Λουκιανού Κηλαηδόνη στο Ρούμι Coca Cola (και του Γιάννη Γιοκαρίνη στο ξέρω να κερδίζω).
- 1991: Μαθήματα Πατριδογνωσίας -συμμετοχή του σε διπλό δίσκο παραγωγής του 902 Αριστερά στα FM με την επτανησιακή καντάδα +Θέλω Να Αφήσω Τον Κόσμο Ετούτονε + το Διαβολόπαιδο.
- 1992: Αχ Πατρίδα Μου Γλυκειά. Παλιά τραγούδια σε νέες εκτελέσεις με τον Λουκιανό Κηλαηδόνη και Αγνή, Ντίνο Αποστόλου, Μαρία Βαλεντή, Μαρία Δημητριάδη, Αφροδίτη Μάνου, Άγγελο Ραζή.
- 1992: Θίασος. Το soundtrack της πολυβραβευμένης, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ταινίας του Θόδωρου Αγγελόπουλου. Ο Λουκιανός Κηλαηδόνης έγραψε τη μουσική και έκανε τη μουσική επιμέλεια. Η ταινία προβλήθηκε πρώτη φορά το 1975 αλλά ο δίσκος κυκλοφόρησε το 1992.
- 1992: Ελαφρό Τραγούδι. Ηχογράφηση συναυλίας, άνοιξη του 1992, στο Παλλάς. Με τον Λουκιανό Κηλαηδόνη, τη Λήδα (Στρατηγοπούλου), Τάκη Μπινιάρη, Πένυ Ξενάκη και Δημήτρη Ψαριανό.
- 1992: Θ' ακούσετε τραγούδια του Σπήλιου Μεντή σε νέες εκτελέσεις -με την Αφροδίτη Μάνου. Συμμετέχουν Γιοβάννα, Μαρία Δημητριάδη, Λουκιανός Κηλαηδόνης και η κόρη του συνθέτη Νένα Μεντή.
- 1993: Τα Λόγια του Κεραμεικού -τραγούδια με μουσική και στίχους του Γιάννη Σπυρόπουλου. Μαζί με τον συνθέτη τραγουδούν και οι Λουκιανός Κηλαηδόνης, Αναστασία Μπασσά, Γιώργος Νταλάρας, Θοδωρής Παπαδόπουλος, Άγγελος Σφακιανάκης.
- 1995: Κάτω από ένα κουνουπίδι …Μεσόγειος -παιδικά τραγούδια για μεγάλους, με μουσική του Μάνου Λοΐζου και στίχους του Γιάννη Νεγρεπόντη. Τραγουδούν Κώστας Θωμαΐδης, Λουκιανός Κηλαηδόνης, Αφροδίτη Μάνου, Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Ελένη Τσαλιγοπούλου, Τάνια Τσανακλίδου και ο συνθέτης.
- 1998: Νέα Κυψέλη Νέα Ορλεάνη (περίοδος ΕΜΙ-CD) Ζωντανή ηχογράφηση με την Preservation Hall Jazz Band. Τραγούδια και των δύο σε μετάφραση/διασκευή του Λουκιανού Κηλαηδόνη.
- 1999: 2030 Ημισκούμπρια. Ο Λουκιανός συμμετέχει στο τραγούδι «Νωρίς».
- 2002: Ο Cowboy σε χαμηλή πτήση (Lyra) - Συλλογή
- 2002: Τα Φανταρίστικα (Μουσικοεκδοτική 0007 2 Δίφωνο) Συνθέτης ο Λουκιανός. Οι στίχοι προέρχονται από τη στήλη της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας «Φαντάρε πού πας;».
- 2003: How The Story Goes (Protasis PR1054-2) Άλμπουμ των Take the money and run.
- 2006: Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε (EMI-Capitol Remasters Διπλό CD)
- 2006: Μ' Αγιόκλημα και Γιασεμιά (Legend 114732/42 2CD) Ζωντανή ηχογράφηση στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού, με την Κρατική Ορχήστρα Ελληνικής Μουσικής (ΚΟΕΜ).
- 2007: Τα Φανταρίστικα (Legend 2201155622). Δύο άλμπουμ με αυτό τον τίτλο που δεν είναι ίδια. Οι στίχοι είναι ίδιοι, αλλά σε αυτή την έκδοση η σύνθεση είναι πιο πλούσια, οι ερμηνευτές περισσότεροι και οι ερμηνείες διαφορετικές.
- 2007: Σερενάτα Χωρίς Φεγγάρι (Lyra Άλμπουμ της Αφροδίτης Μάνου). Ο Λουκιανός Κηλαηδόνης συμμετέχει στο τραγούδι Κίτρινο Φθινόπωρο, σε μουσική του Σπήλιου Μεντή και ποίηση του Γιάννη Ρίτσου.
- 2018: Θυμάμαι (Έκδοση της Εφημερίδας των Συντακτών σε CD) 10 ανέκδοτα τραγούδια με τη φωνή του Λουκιανού Κηλαηδόνη (1968-1999) σε μουσική του ίδιου, εκτός από το τραγούδι Το πανηγύρι των άστρων, που έχει συνθέτη τον Μίκη Θεοδωράκη.
Ο Μάνος για τον Λουκιανό
1. Μία άγνωστη ιστορία για τον Λουκιανό Κηλαηδόνη, ήρθε
στη δημοσιότητα λίγο καιρό μετά τον θάνατο του, κάνοντας το κοινό που τον
αγαπούσε όσο λίγους Έλληνες τραγουδοποιούς να γελάσει και να βουρκώσει
παράλληλα από συγκίνηση με το μεγαλείο του Χατζιδάκι.
Μία ιστορία που λέγεται ότι είχε διηγηθεί ο ίδιος ο Μάνος στον κύκλο του λίγο
καιρό αφότου συνέβη. Ήταν το 1980 όταν ο τότε πρωθυπουργός Γεώργιος Ράλλης είχε
αναφέρει στη Βουλή τρεις φορές το όνομα του Λουκιανού Κηλαηδόνη ως παράδειγμα
προς αποφυγήν σε σχέση με την μουσική που θα έπρεπε να ακούνε οι νέοι»
αναφέρεται στο δημοσίευμα.
Ο Μάνος Χατζιδάκις, ιδρυτής και διευθυντής του Τρίτου Προγράμματος, είχε ένα
αλάνθαστο αισθητήριο στο να διακρίνει τους νέους δημιουργούς που άνοιγαν
δρόμους σε κάθε μορφή τέχνης, ιδιαίτερα στην μουσική και κόντρα στα εμβατήρια
της εποχής. Και φυσικά τους προέβαλε μέσω του Τρίτου Προγράμματος. Είναι η
εποχή της Λιλιπούπολης.
Έπαιζε λοιπόν ο Χατζιδάκις μουσική του Λουκιανού Κηλαηδόνη όταν …ενοχλημένος ο
τότε υπουργός Πολιτισμού Κ. Τσαλδάρης, ο επονομαζόμενος “Νανάς” με το
χαρακτηριστικό τικ στο πρόσωπο, τηλεφώνησε στον Μάνο Χατζιδάκι για να τον
επιπλήξει -αν ήταν δυνατόν ποτέ να γίνει κάτι τέτοιο- επειδή μετέδιδε
Κηλαηδόνη.
Ο Μάνος Χατζιδάκις του απάντησε με τρεις λέξεις: «Νανά, είσαι βλάξ»
Και κλείνοντάς του κατάμουτρα το τηλέφωνο έδωσε εντολή στους συνεργάτες του να
παίζουν μουσική του Λουκιανού Κηλαηδόνη για ολόκληρη την υπόλοιπη μέρα.
2. Στο διπλό δίσκο του «30 Νυχτερινά» που κυκλοφόρησε το 1983,
απαντά δια χειρός στον Λουκιανό -με αφορμή μια αντιπαράθεση που είχαν οι δύο
συνθέτες στον Τύπο της εποχής- ως εξής, αποκαλώντας τον «φίλο» σε εισαγωγικά:
Άσε πια εκείνους τους συνεχούς
συνεντευξιάζοντες «συνθέτες» που νύχτα μέρα κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για
το που πάει το τραγούδι. Και δεν υποπτεύονται οι άμοιροι πώς πάει και φεύγει μακριά
τους, μια και δεν τους ακούμπησε ποτέ.
Λοιπόν το θέλησε η Εταιρία κι έφτιαξα αυτούς τους δύο δίσκους. Γιατί καθώς θα
διαπιστώσετε κιόλας, τα τριάντα νυχτερινά είναι δύο δίσκοι. Εδώ να συγχωρέσει ο
«φίλος» Κηλαηδόνης που δεν ακολούθησα τις συμβουλές του να πάψω ν’ απασχολώ τις
εταιρίες με τους δίσκους μου. Γιατί έτσι με συμβούλεψε σε μια συνέντευξή του.
(Νόμισε ο συμπαθέστατος κατά τα άλλα βάρδος της Βουλιαγμένης, πώς
πραγματοποιούμε παρόμοια εργασία). Και δεν κατάλαβε ο «φίλος», πώς οι εταιρίες
επιζητούν την ταλαιπωρία μαζί μου κι όχι εγώ, παρ’ όλο που οι δίσκοι μου δεν
πωλούν. Αλλά και ποιος είπε πως οι δίσκοι πρέπει να πωλούνται. Οι δίσκοι
ανακαλύπτονται αγαπητέ Κηλαηδόνη κι ύστερα πωλούνται…
Αντί επιλόγου
Το τραγούδι του «κάπου την έχουμε πατήσει» που έγραψε το 1978, είναι από μόνο του μια μαθηματική εξίσωση. Το έχουμε ακούσει όλοι αλλά ποτέ δεν αναρωτηθήκαμε εάν οι στίχοι του βγάζουν το σωστό αποτέλεσμα. Και όμως το αποτέλεσμα είναι σωστό.
10 -5 -5, 6/2+8
20 φορές το 15, 11+7 …18
σύνολο 16, πρέπει να `ναι εντάξει
λες να `χω λάθος, ας τα ξαναδώ
σύνολο 16, μάλλον είν’ εντάξει
ώρα να πέσω και να κοιμηθώ
Αν κοιμηθώ νωρίς θα σηκωθώ νωρίς
θα ξεκινήσω νωρίς και θα παρκάρω νωρίς
αν κοιμηθώ αργά, θα σηκωθώ αργά
κι όταν θα ψάχνω για θέση θα `ν’ αργά
(κλπ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ℹ️ Η αντιγραφή και χρήση (αναδημοσίευση κλπ) αναρτήσεων στο σύνολό τους ή αποσπασματικά είναι ελεύθερη, με απλή αναφορά στην πηγή
ℹ️ Οι περισσότερες εικόνες που αναπαράγονται σε αυτόν τον ιστότοπο είναι πρωτότυπες ή μακέτες δικές μας.
Κάποιες που προέρχονται από το διαδίκτυο, αν δεν αναφέρεται κάτι συγκεκριμένο τις θεωρούμε δημόσιες χωρίς «δικαιώματα» ©®®
Αν υπάρχει πηγή την αναφέρουμε πάντα
Τυχόν «ιδιοκτήτες» φωτογραφιών ή θεμάτων μπορούν ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσουν μαζί μας για διευκρινήσεις με e-mail.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ
🔻 Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.
Αν σχολιάζετε σαν «Ανώνυμος» καλό είναι να χρησιμοποιείτε ένα διακριτικό όνομα, ψευδώνυμο, ή αρχικά
🔳 ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ:
Α) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog
Β) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Γ) εκτός θέματος ανάρτησης
Δ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Παρακαλούμε τα σχόλια σας στα Ελληνικά - όχι "Greeklings"