- Την ανήξερη παριστάνει η κυβέρνηση! Νέα στοιχεία αποκαλύπτει ο «Ριζοσπάστης»
- Να δώσουν τώρα απαντήσεις: Τι μετέφερε και για ποιον η εμπορική αμαξοστοιχία που συγκρούστηκε στα Τέμπη; Είναι αλήθεια ότι στον τόπο του εγκλήματος βρέθηκαν από την αρχή ανώτατοι αξιωματικοί του στρατού και στελέχη εποπτευόμενα από το υπουργείο Αμυνας;
- Μηνυτήρια αναφορά κατέθεσαν οικογένειες θυμάτων κατά των πρώην υπουργών Μεταφορών Κ. Αχ. Καραμανλή της ΝΔ και Χρ. Σπίρτζη του ΣΥΡΙΖΑ
#Τέμπη
Οι αποκαλύψεις του «Ριζοσπάστη» που συνεχίζονται με νέα στοιχεία για τη χρησιμοποίηση του σιδηρόδρομου για τις ανάγκες του ΝΑΤΟ, με ευθύνη της σημερινής και όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων, βάζουν αμείλικτα ερωτήματα. Τα ντοκουμέντα που φέρνει στο φως το όργανο της ΚΕ του ΚΚΕ δείχνουν ότι:Το σιδηροδρομικό δίκτυο εξυπηρετεί κατά προτεραιότητα τις μεταφορές πολεμικού υλικού του ΝΑΤΟ, ειδικά μετά την κλιμάκωση του ιμπεριαλιστικού πολέμου στην Ουκρανία. Αμαξοστοιχίες φορτωμένες με στρατιωτικά οχήματα και άλλο επικίνδυνο υλικό πάνε κι έρχονται, προσθέτοντας έναν ακόμα κρίκο στη μακρά αλυσίδα της ελληνικής εμπλοκής στα ευρωατλαντικά σχέδια και τους πολέμους.
Το περιεχόμενο του ΝΑΤΟικού φορτίου είναι άγνωστο στους σιδηροδρομικούς που το μεταφέρουν! Τα μόνα στοιχεία που αναγράφονται στα παραστατικά αφορούν τις διαστάσεις του, στην περίπτωση που υπερβαίνουν τις προδιαγραφές των συρμών. Καθετί άλλο κρατιέται εφτασφράγιστο μυστικό! Κανείς δεν ξέρει για παράδειγμα αν μέσα σε ένα ΝΑΤΟικό κοντέινερ βρίσκονται οχήματα, όπλα, οβίδες ή κάποιο επικίνδυνο χημικό υλικό.
Η μυστικότητα γύρω από το φορτίο γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνη επειδή τα τρένα του πολέμου διέρχονται μέσα από κατοικημένες περιοχές μεγάλων πόλεων, όπως η Αλεξανδρούπολη. Επιβεβαιώνονται έτσι πλήρως οι ανησυχίες και οι διαμαρτυρίες συνδικάτων και φορέων, που απαιτούν να σταματήσουν εδώ και τώρα οι ΝΑΤΟικές μεταφορές που απειλούν την ασφάλεια του λαού.
Τέμπη 💥 Έγκλημα με γνωστό ένοχο
- Τι θα γίνει αν εκτροχιαστεί ένα τρένο που μεταφέρει επικίνδυνα χημικά για στρατιωτική χρήση; Οπως αποκαλύπτει ο «Ριζοσπάστης», τέτοια φορτία δεν αποκλείονται από τις σιδηροδρομικές μεταφορές και είναι χαρακτηριστικό ότι στην Αλεξανδρούπολη - που είναι κόμβος για τους ΝΑΤΟικούς - έχουν εντοπιστεί Αμερικανοί στρατιωτικοί με «ειδίκευση» στα όπλα χημικού πολέμου.
- Τα τρένα που μεταφέρουν το πολεμικό υλικό κινούνται σε ένα δίκτυο που η ίδια η κυβέρνηση ομολογεί ότι δεν είναι ασφαλές. Ο πρωθυπουργός είπε στη Βουλή ότι τέτοιο δίκτυο δεν μπορεί να υπάρξει πριν το 2027.
Οι εξαγγελίες του βέβαια δεν έχουν καμιά αξία, αφού οι νόμοι της «απελευθέρωσης» που προωθούν η κυβέρνηση και όλα τα κόμματα, είναι η αιτία και όχι η λύση του προβλήματος... Είναι πρόκληση να παρουσιάζει ως «φάρμακο» την πολιτική που οδήγησε τον σιδηρόδρομο στη σημερινή άθλια και επικίνδυνη κατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση όμως, η παραδοχή του κάνει ακόμα πιο αμείλικτο το ερώτημα: Σε έναν σιδηρόδρομο που δεν είναι ασφαλής, πώς επιτρέπουν η κυβέρνηση και το κράτος τη μεταφορά επικίνδυνου στρατιωτικού υλικού και μάλιστα καθ' υπέρβαση των προδιαγραφών που έχουν οι συρμοί;
Η κυβέρνηση αναλαμβάνει εγκληματικές ευθύνες μπροστά στον κίνδυνο ενός σοβαρού σιδηροδρομικού ατυχήματος, που απειλεί ακόμα και ανθρώπινες ζωές.
Το κέρδος σκοτώνει!
Κράτος και κεφάλαιο είναι δολοφόνοι!
Τα δρομολόγια «ΝΑΤΟ εξπρές», σε συνδυασμό με την παρουσία στρατιωτικών στον τόπο του εγκλήματος αμέσως μετά τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, δίνουν άλλη διάσταση και στη συζήτηση για το τι κουβαλούσε η εμπορική αμαξοστοιχία και για λογαριασμό ποιανού. Η κυβέρνηση δεν απαντάει στις αποκαλύψεις του «Ριζοσπάστη» κι αυτό επιτείνει τα ερωτήματα.
Αν στο σιδηροδρομικό δίκτυο πάνε κι έρχονται εν κρυπτώ ΝΑΤΟικά φορτία, χωρίς κανείς να γνωρίζει το περιεχόμενό τους, τίποτα δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία εύφλεκτο υλικό για τις ανάγκες του ΝΑΤΟ και να είναι αυτό που προκάλεσε την πυρκαγιά μετά τη σύγκρουση. Να απαντήσει ξεκάθαρα η κυβέρνηση, χωρίς υπεκφυγές.
Τέτοια ερωτήματα έχει θέσει εδώ και καιρό το ΚΚΕ, αλλά ο πρωθυπουργός και οι λαλίστατοι υπουργοί του έχουν καταπιεί τη γλώσσα τους.
Η μαχητική και οργανωμένη παρέμβαση του λαού, ειδικά μετά τη μεγάλη απεργία στις 28 Φλεβάρη και τα συγκλονιστικά απεργιακά συλλαλητήρια, έχει διαμορφώσει προϋποθέσεις κλιμάκωσης για να αποκαλυφθεί η αλήθεια, οι πραγματικές αιτίες για το έγκλημα στα Τέμπη, να πληρώσουν οι πραγματικοί ένοχοι. Αποκαλύπτονται ταυτόχρονα μια σειρά στοιχεία που φωτίζουν τη μεγάλη εικόνα του αντιλαϊκού κράτους και της πολιτικής που υπηρετεί το καπιταλιστικό κέρδος, βάζοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια, ακόμα και τη ζωή του λαού στις Μεταφορές, στους χώρους δουλειάς, στα σχολεία, παντού.
Ενάντια σ' αυτό το κράτος
είναι επιτακτική ανάγκη να δυναμώσει τώρα
η αντεπίθεση του εργατικού - λαϊκού κινήματος
και η πάλη για την ανατροπή του.
Αυτός είναι ο δρόμος για την πραγματική δικαίωση
των θυμάτων στα Τέμπη και των συγγενών τους.
·
Στο
Κουλούρι ανακριτής, πραγματογνώμονες και μεταλλουργός
Συμπληρωματικές καταθέσεις από στελέχη της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής
·
Η κυβέρνηση οφείλει απαντήσεις για τις αποκαλύψεις του ΚΚΕ
Απαντήσεις εν καιρώ, όταν
ενημερωθεί και «εφόσον είναι κάτι το οποίο μπορεί να απαντηθεί»,
είπε ότι θα δώσει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος στα ερωτήματα του «Ριζοσπάστη»
· Μηνυτήρια αναφορά κατά Κ. Αχ. Καραμανλή και Χ. Σπίρτζη από οικογένειες θυμάτων
· ΑΦΙΣΑ ΚΝΕ _"Βαθιά ανάσα ο αγώνας, πραγματικό οξυγόνο η ανατροπή! Με το ΚΚΕ για τον σοσιαλισμό!"
_____________________________________________________
Αυτό το τσιγάρο που καίει είναι το τελευταίο _
Κάνε κάτι λοιπόν να χάσω το τρένο...
Φυλλάδιο του ΚΚΕ για την απεργία 28-Φλεβάρη: Τα κέρδη των καπιταλιστών "ασφυξία" για τις ανάγκες του λαού. "Οξυγόνο" μας η πάλη για το δίκιο μας, για την ανατροπή!
Το έγκλημα των Τεμπών το ΚΚΕ και οι συνήθεις λαθροχειρίες
Προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη _European Train Control System –ETCS και άλλα τινά
“Privatize-se tudo, privatize-se o mar e o céu, privatize-se a água e o ar, privatize-se a justiça e a lei, privatize-se a nuvem que passa, privatize-se o sonho, sobretudo se for diurno e de olhos abertos. E finalmente, para florão e remate de tanto privatizar, privatizem-se os Estados, entregue-se por uma vez a exploração deles a empresas privadas, mediante concurso internacional. Aí se encontra a salvação do mundo... e, já agora, privatize-se também a puta que os pariu a todos."
José Saramago
Η καταραμένη κοιλάδα
(Παύλος Ριζαργιώτης)
Πρώτα, θέλω να καταραστώ τον Δία. Έβλεπε
από την κορφή του Ολύμπου τα τρένα να κινούνται το ένα εναντίον του άλλου, αλλά
δεν παρέβηκε να σταματήσει το κακό. Μέσα στη νύχτα έγινε η σύγκρουση στην
κοιλάδα. Σίδερα καυτά και φλόγες τεράστιες φέρνουν θάνατο οδυνηρό. Δεν είναι η
πρώτη φορά που αυτή η καταραμένη κοιλάδα γεμίζει με κομματιασμένα κορμιά νέων
ανθρώπων. Το ίδιο έγινε πριν από 20 χρόνια με τους μαθητές από το Μακροχώρι
Ημαθίας και λίγο πριν με οπαδούς του ΠΑΟΚ.
Κι ύστερα θέλω να ουρλιάξω. Αλλά δεν βγαίνει η φωνή. Να κλάψω. Ομως δεν έχω δάκρυα. Κάτι μέσα μου μου λέει: Τώρα που μιλούν όσοι ένοχα σιωπούσαν και οι γλοιώδεις υπερασπιστές γίνονται δριμείς κατήγοροι, εσύ μην μιλάς. Οχι. Δεν έχουμε το δικαίωμα της σιωπής, ούτε και την ώρα του μεγάλου πένθους. Τώρα είναι που πρέπει να μιλήσουν ακόμα πιο δυνατά αυτοί που πάντα μιλούσαν. Για να σκεπάσουν με τα ουρλιαχτά τους τα παπαγαλίσματα που και τούτη τη φορά επιχειρούν να συσκοτίσουν την αλήθεια. Να, τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές, ακούω έναν από τους παπαγάλους του «MEGA» να προσπαθεί να φορτώσει την ευθύνη για την τραγωδία αποκλειστικά στον σταθμάρχη της Λάρισας.
Ήξεραν ότι ο κίνδυνος ήταν υπαρκτός και άμεσος. Τους το είχαν πει πολλές φορές οι πιο ειδικοί - οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο - και με τον πιο επίσημο τρόπο. Κι αυτοί άφηναν τα τρένα να περνούν με κίνδυνο να μετατραπούν σε κινούμενα φέρετρα σ' έναν «σιδηροδρομικό Αχέροντα». Οπως και έγινε τη νύχτα της Τρίτης 28 Φλεβάρη 2023 στα Τέμπη. Γιατί; Είναι μήπως απρόσεκτοι; Οχι. Είναι ταξικά αδιάφοροι. Δεν τους νοιάζει ακόμα κι αν χαθούν ανθρώπινες ζωές. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πώς θα βγάζει κέρδη το κεφάλαιο. Από παντού και από τα τρένα. Γι' αυτό έγινε και η πώληση στην ιταλική επιχείρηση. Γι' αυτό και δεν γίνονται τα έργα υποδομής που είναι απαραίτητα στους σιδηροδρόμους. Γι' αυτό και μειώθηκε ο αριθμός των σιδηροδρομικών εργαζομένων.
Τώρα οι κυβερνητικοί αρμόδιοι - και μαζί τους οι συνυπεύθυνοι της αξιωματικής αντιπολίτευσης - το παίζουν πονόψυχοι και ευαίσθητοι. Μυξοκλαίνε στον τόπο της τραγωδίας και μοιρολογούν έξω από το νεκροτομείο της Λάρισας. Μάλιστα, ενόψει και των επερχόμενων εκλογών, ένας υπουργός υπέβαλε παραίτηση. Δεν πείθουν. Συγχώρεση δεν τους πρέπει. Σκληρή τιμωρία τους αξίζει. Οι κατάρες των χαροκαμένων δεν φοβίζουν τους εγκληματίες κι οι ευχές των συμπονούντων δεν αποτρέπουν νέες τραγωδίες. Η Νέμεσις περιμένει την επίκληση των τολμηρών κι απαιτεί τη συνδρομή των γενναίων.
Το ζήσαμε στο Μάτι, στην Εύβοια και τώρα στα Τέμπη... Μετά από κάθε μεγάλη τραγωδία, βασανίζει το ερώτημα: Τι έφταιξε και χάθηκαν τόσες ζωές, καταστράφηκαν τόσες περιουσίες; Ηταν αναπόφευκτο; Τι θα μπορούσε να είχε γίνει αλλιώς;
Οι καταστροφές που μας πονούν και μας συγκλονίζουν δεν είναι μονόπρακτο έργο για να αναζητάει κανείς τι πήγε στραβά στο σενάριο, ποιος δεν έπαιξε σωστά τον ρόλο του. Δεν φταίει «η κακιά η ώρα».
Στο Μάτι, για παράδειγμα, ο χρόνος δεν άρχισε να μετράει απ' όταν ξέσπασε η φωτιά. Οι κάτοικοι καταγγέλλουν ότι «πιανόταν η ψυχή τους» κάθε φορά που έβλεπαν καπνούς, ξέροντας πως ήταν ανυπεράσπιστοι από φωτιές.
Είχαν αποτυπωμένη την εικόνα από μεγάλες πυρκαγιές και καταστροφές στην Ανατ. Αττική, επειδή δεν υπάρχουν πρόληψη και επαρκή μέσα πυρόσβεσης, ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης και οργανωμένης διαφυγής.
Πάνω εκεί «έτρεξε» η φωτιά και σταμάτησε μόνο στη θάλασσα, αφήνοντας πίσω ανείπωτη καταστροφή. Την κρίσιμη ώρα δεν ήρθαν αντιμέτωποι μόνο με τις φλόγες, αλλά και με ένα κράτος επιλεκτικά ανίκανο να τους προστατέψει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ℹ️ Η αντιγραφή και χρήση (αναδημοσίευση κλπ) αναρτήσεων στο σύνολό τους ή αποσπασματικά είναι ελεύθερη, με απλή αναφορά στην πηγή
ℹ️ Οι περισσότερες εικόνες που αναπαράγονται σε αυτόν τον ιστότοπο είναι πρωτότυπες ή μακέτες δικές μας.
Κάποιες που προέρχονται από το διαδίκτυο, αν δεν αναφέρεται κάτι συγκεκριμένο τις θεωρούμε δημόσιες χωρίς «δικαιώματα» ©®®
Αν υπάρχει πηγή την αναφέρουμε πάντα
Τυχόν «ιδιοκτήτες» φωτογραφιών ή θεμάτων μπορούν ανά πάσα στιγμή να επικοινωνήσουν μαζί μας για διευκρινήσεις με e-mail.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥ
🔻 Είμαστε ανοιχτοί σε όλα τα σχόλια που προσπαθούν να προσθέσουν κάτι στην πολιτική συζήτηση.
Αν σχολιάζετε σαν «Ανώνυμος» καλό είναι να χρησιμοποιείτε ένα διακριτικό όνομα, ψευδώνυμο, ή αρχικά
🔳 ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ:
Α) που δεν σέβονται την ταυτότητα και τον ιδεολογικό προσανατολισμό του blog
Β) με υβριστικό περιεχόμενο ή εμφανώς ερειστική διάθεση
Γ) εκτός θέματος ανάρτησης
Δ) με ασυνόδευτα link (spamming)
Παρακαλούμε τα σχόλια σας στα Ελληνικά - όχι "Greeklings"